ceren_1411 tam anlamadım hasta olunca ne sıklıkla temizlediğimi soruyosanız eğer ki o hastalığa göre değişiyo yani sürekli akıyosa eğerki mutlaka ama mutlaka uyutmadan önceleri temizlerim hep ki hem rahat mamasını içsin hemde rahat uyuyabilsin diye tıkanıyolar çünkü busefer öksürüyolar falan tam bir eziyet malesef hastalık konuları çocuklara eziyet yanlış anlaşılmasın uykularından oluyolar çünkü. Ama hastalığın ilk günleri uyku öncesi haricinde baktım tıkanıyo konuşması yada işte hali tavrı değişiyo anlıyosunuz zaten tıkalı diyorsunuz o an temizliyorum ama hiç bi bebek malesef neyle olursa olsun burnunun temizlenmesini sevmiyo.. Bide en son doktorumuz bi tane hani instagramda falan videoları oluyo ya bi aparat var burnununa su sıkıyolar öbür taraftan çıkıyo ondan verdi oğluma aşırı iyi temizledi ama onuda kendimde denedim o zaman bende hastaydım o biraz rahatsız edici zaten 1 yaş altındaki bebeğe olmaz bence ama büyük hastalıkta falan 1 yaş üstü için oda çok iyi yinede rahatsız edici maleseff