Rabiakltk5 Yaptım 5 dakika içinde bisey çıkmayınca bende çöpe attım yürüyüşe gittim geldim bakım dedim böyle görünce şok oldum https://resimyukle.io/g/GcZXPd6Onk!
_peritozu Rabiakltk5 bende de 7 gün önce böyle silik cıkmıstı birkaç gün sonra tekrarlayın testi büyük ihtimal var 🙏🏻😊
Simayimmmmm Benimde aynı böyle çıkmıştı saatler sonra çıkmıştı hatta şimdi hamileyim 🌸 sende hamilesin canım hayırlı olsun 🥰
Rabiakltk5 Simayimmmmm ay inşallah canım okadar heyecanlıyım ki ben 4 aylık Bi düşük yaptım bide oyuzden çok hassasım
adehuS Rabiakltk5 8 gün kala bundan daha belirsiz bi çizgi ile öğrendim canım şimdi 18+1 olduk :) hemen yarın kan ver
saglikciaanne Yarın ilk idrar ile yapın beş dakkika içerisinde çıkan çizgi pozitiftir sonrasında çıkan malesef ki degil
Melismelo Daha gününüze cok varmış erken gebelik testi ile sabah ilk idrar ile tekrar yapın normalde beklenmesi gerektiği süreden sonrası kabul edilmiyor inşAllah hamilesinizdir
adehuS Rabiakltk5 Hayır ilk beş dakikada çıkmadı yarım saatte falan çıktı o yüzden ihtimal vermemiştim 5 gün kala tekrar bi erken gebelik testi yaptım onda daha net pembe silik çıkınca kan verdim