RaYaRY Kızlar yarın kontrol var nst tansiyon ve muayne olucaz sizde durumlar nasıl 5 hafta civarı veya daha az kaldı çok heyecanlıyım
bahar-ebru Bende 34.haftafayım.geçen hafta gittim nst, kontrol, tahlil VS… İstedi Dr. Çok şükür herşey yolunda. Bir sıkıntı olmazsa 1 ay sonra gel dedi. 37.haftafa gidecem artık. Çok heyecanlıyım. İnşallah kolay bşr şekilde kavuşuruz yavrularımıza.
RaYaRY bahar-ebru hem hemen gelsin istiyorum hemde vaktinde gelsin dur daha diyorum bir yandanda doğumdan korkuyorum gerçekten çok değişik Duygular