Ddmylmz Liv Hospital’a gidiyordum birden 1000 tl zam koydular 6500 oldu normal doğum hastaneyi değiştirmeyi düşünüyorum. Önerebileceğiniz doktor, hastane bilgisi alabilir miyim?
Nnanaa Ddmylmz oy maşşalllahh ben akademi hastanesine gidiyorum personel indirimi var diye ama doğum fiyatını daha bilmiyorum.3000 küsürmüş diye duydum sadece Üstte kalsın.
Kubra_miray_szr Ddmylmz gerçekten cok pahali olmuş hastaneler 😞1 gün için o kadar parayı alıyorlar sanki.ne.olmus bende özele gidiyorum bu fiyatsa yapmam giderim devlete
FatmaNur_27 Ddmylmz bende Liv hospital a gidiyodum fiyatlarindan dolayı özel Deva Hastanesi’ne geçtim en son 4000 diyodu doğumum haftaya tekrar konusucam yarın bakalım ne diycek
Ddmylmz Nnanaa Kubra_miray_szr Her yer bu fiyat değil bazı hastanelere sorduk 3000 3500 diyorlar ama doktorlara güvenemiyorum nedense öneri üzerine olursa daha rahat giderim diye düşünüyorum
Ddmylmz Nnanaa Evet çoğu hastaneler de fiyatlar öyle ama bunlar uçurdular fiyatı hamile kaldığımdan belli 2. Zam gelmesi 😒
Nnanaa Ddmylmz ben aynur ibrahimovaya başladım ama yeni gebeliğim çok bi deneyimimiz olmadı daha tavsiye ederim edemem diyemem. Umarım gönlünüze göre dr bulursunuz.
Ddmylmz Nnanaa Akademi bana biraz uzak kalıyor ilk doğumum olduğu için biraz tedirginlik olur muhtemelen
Ddmylmz Merveklnccc Ya ben mi yanlış hatırlıyorum bilmiyorum da net 1000 tl zam koydular onu biliyorum muhtemelen sezaryen 6500 olabilir. Bir de ben uygulamadan kendilerinden istekte bulundum memnunum değiştirmek istemiyorum diye indirim uygulayacağız demişlerdi ama görüşmeye gidemedim
Pineapplemom Ddmylmz uygulamanın neresinden yazdınız cevap verdiker acaba bende yazim cünkü ben değiştirmicem
RemziAleyna Ddmylmz Abdülhamit soysal var hem hayat Hastanesi’nde hemde ncr de hayat hastanesi ncrye göre daha uygun doktorda çok iyi tavsiye edebilirim
Ddmylmz Pineapplemom Sol tarafta en üstte 3 çubuklu yer var orada Öneri ve Şikayet olarak yazmıştım. Ne kadar memnun olduğumu vs. Ondan dolayı geri dönüş yapmışlardı. Hangi doktora gidiyorsun
Esrakml Ddmylmz Kemal bayındır hastanesine gidiyorum Selda bahçe diye bir doktor mükemmel ilgileniyor çok samimi bir doktor anneside ebe olarak çalışıyor duydunuz mu bilmiyorum antepte meşhurmuş annesi zeytin ebe diyorlar ben adını duyunca araştırdım buldum mükemmel bir ilgi var doktorda sen sormadan herşeyi anlatıyor çok güzel ilgileniyor kesinlikle tavsiye ederim
Ddmylmz Esrakml İlk defa duydum ebe fobisi var bende kötü davrandıklarını duyduklarımdan dolayı liv hospital da ebe ilgileniyor ama doktor doğumu var normal de sezaryen de o yüzden tercih etmiştim bir de oda süslemesi ve fotoğraf çekimi kendilerine ait
Esrakml kbraMutlu doğum ücretini haftaya konuşucaz yardımcı olucaz dediler çatı muanesi var haftaya o zaman konuşalım dedi