Ben de 3 hafta kadar önce yaptırmıştım çok memnun kaldım yüzünü çekmek için epey uğraştı. Arasından sectirdi. Herşeyini detaylı olarak söylüyor.Biz gittiğimizde 500 TL ödedik ama bu ay ya da temmuz da 50 TL zam olacakmış telefonda asistan bilgilendirirken duymuştum ☺️