Bsra19ogz Elzemm_ teşekkür ederim canım biraz acı eşiğim düşük sanırım 5 saat kadar sancı çektm baktm dayanamıyorum artkk o acıdan kurtulmak istedm snrm ama benm için geçerli Bir durumdu acı eşiğim çok düşük çnkü dayanamadım
Ece__ Merve0671 konu sahibi cevaplamış ama ben de yazayım istedim. Omuriliğe iğne yapılırken normal aşı veya iğne acısı gibi, bir farkı yok
Merve0671 holly hayırlısıyla birde ben atlataydım canım ya, 36 haftalık olduk bizde , ama çok korkuyorum panik atağım tutar diye
Merve0671 holly kesinlikle doğru diyosun canım elbet geçer o gün saatte☺️ Yeter ki ben sakin kalabileyim olumlu düşünerek
Merve0671 holly hemen ayaklanabilir miyim ? Gurbette olduğum için gelenim gidenim olmayacak bi kaynanam olacak oda zar zor işte gün sayarak kalacak, bende kimseye muhtaç olmayı sevmiyorum açıkçası normalde de hareketli bir insanımdır hızlı biriisiyimdir
Bsra19ogz Merve0671 ayaklanmak senin elinde canım kendni toparlamak emin ol hepsi senin elinde eğer kendni yataga bırakırsan süreci zor atlatırsın o yüzden seni yönlendiren doktornu ve hemşirelerini dinle süreç hemen bitiyor ve çok yardımcı oluyorlar
Nebis Bsra19ogz adıyla yaşasın insallah nasılsın güzel isim bulmuşsunuz Allah bizlere de nasılsın etsin… sagliklar….
Bsra19ogz Elzemm_ hiç yapma emin ol benm gibi korkak birisi yoktur hastane konusunda panik atak geçiriyorm resmen ama şuan herşey okdr güzel ve temknli ilerlediki sdce kendne güven bebeğini düşün her acı geçiyor emin olablrsn ben yaptysam herkes yapar bnu çok açık net söylüyorum canım çnkü cdden korkak bir hastayım ben
Bsra19ogz Ece__ evet sdce kendni kasma tek seferde yapılsın hiç acımıyor koldan yapılan daha çok acıyordur
Nebis Bsra19ogz yürümek çok önemli ne kadar erken yürümeye başlar ihmal etmezsen toparlanmak çabuk oluyor