Nurinan Ben bıraktım şükürler olsun. Naçizane önerilerim Sigara içilen ortamlardan uzak kalman. Her sigara aklına geldiğinde başka şeylere odaklanman. Ve bol bol bebeğini düşünmen :) Sigara iç bir şey olmaz benim eltim 5 paket içiyordu sapa sağlam doğurdu diyenlere de kulaklarını tıkaman 😂
Ve şunu da unutmaman;
Gebelikte sigara kullanımı, bebeğin karbon monoksite maruz kalmasına sebep olur ve bu da, bebeğin oksijen ve besin teminini kısıtlar. Nikotine maruz kalma, bebeğin kalp atış hızının artmasına ve fetüs solunum hareketlerinin azalmasına sebep olur.
Başarabilirsin 💪