Uzun zamandır kafama takılıyor. Gün içinde bazen bebek karnımın Bi yerinde toplanıyor sanırım orası sertleşiyor 5 saniye kadar hafif ağrı sonra yumuşuyor. Bu haftada erken değil mi çok korkuyorum erken doğum belirtisi olabilir mi randevu aldım ama içim içimi yiyor bilgisi olan var mı bişey olur mu