Justmom Kucukburcu86 ecazede de bulunuypr sanırım öyle duymuştum kendim alıp yarın da kullansam ozman onu eğer yarında devam ederse gideyim doktora
Aslaninannesi01 Justmom Bnce şüpheniz varsa şuan doktora gidin benimki de akıntı gibi gelmişti hastaneye gttik su olduğu anlaşılınca doğuma alındım ona rağmen bebeğim enfeksiyon kaptı siz gidin içiniz rahat eder en azından
Kucukburcu86 Justmom canim tedbir evde uzanıp dinlenme öyle hemen çabuk azalan bir sıvı değil benim 7. Ayında başlamıştı ilk hamileligimde doğumda suyum gelip gittim ogun bile bitmek bilmedi acilmam olmadığı için sezeryan olmustum
Justmom Kucukburcu86 evet suyumda azalma olmamış çok şükür ben akımtıyla karışırıyorum büyük ihtmalle
Zeynepelizz Justmom suyun gelmesi birden ve musluk acilmis gibi olur😀 yasadigim icin durduramiyacaginiz bisey bu farklidir korkmayin