gkbyza Normalde de öyle yemiyorum, içim almıyor. Sana bir ıslak kek tarifi vereyim bir dahakine onu yap sen, şimdi yiyip yememek sana kalmış ne desem olmaz tabi.
Kek tarifi vermiyorum bildiğimiz kakaolu kek, içinden ayırmadan pişir
Sos;
1 bardak şeker
1 bardak süt
Yarım çb sıvı yağ
2 yk kakao
Bunları aynı anda sos tencerene dök pişir, kekin ilk sıcağı çıktıktan sonra dilimleyip dök. Daha önce ıslak kek yememişim dersin🤤