Annesininkurabiyesi @Kubidik bende ondan aldım daha kullanmadım fiyatıda gayet uygun 5 litre 135 tl yumuşatıcısi 5 litre 65 tl sanırım bide leke çıkarıcısı var 30 tl yorumlari çok iyiydi bende aldım diğerleri çok pahalı ilk 6 ay kullanicam sonra normal deterjan kullanicam siz kullandınız mı memnun musunuz ? Bu arada ilk çocuğumda dalin kullandım lekeleri çıkarmıyor haberiniz olsun