Asibel
35+2 de durduk yere 3 santim acıklıgım olmus ve sezeryana alınmıştım.
Tedbir amaçlı küvöze almıslardı. Antibiyotik tedavisi görüyordu o da 10 gün sürdü.
Doktorumuz normalde 2. Günde cıkabilecek konuma geliyorlar ama antibiyotiği yarıda kesmek istemiyoruz, başa sararız o sebeple 10 günü tamamlıyoruz demişti.
Beklemesi çok zor ama emin olun cok güzel bakılıyorlar Allah kavustursun bi an önce