ramonun_annesi camları fairy ile siliyorum miss, camda önceden su damlaları kalmışsa onlar geçmez artık, yağ çözücü de hangi marka olursa olsun sıkıp 5 dk bekle ve sil hemen geçer, geçmiyorsa tekrar sık bekle, benimkiler hemen geçiyor, birde yemek yaptıktan sonra hemdn bu eline bez alıp tüp etrafını ankastreyi davlumbazı silersen çok yağlanmaz canım..