Bende 38+4 um. Dediğiniz gibi tüm gün boyunca bugün karnım bir yere toplandı geri geçti. Ama ağrı yok. Sadece toplanma oluyor. Başta bebek zannettim ama değil çok sık oldu. Bi nefesim kesiliyor gibi oluyor geri rahatlıyorum. Benimde mi doğum süreci başlangıcı acaba ?