Kızlar normalde adet olunca belim ağrırdı ama birkaç güne geçerdi bu sefer geçmedi. Adetin üzerinden resmen 12 gün geçti hâlâ her gün ağrıyor. Enfeksiyon falan olabilir mi var mı böyle bir durum yaşayan? Yaşadığım yerde sağlık sistemi çok gelişmiş olmadığı için gitmek de istemiyorum şu an için doktora falan.