7.ayla birlikte gelen ayak şişkinliği 😭 36 numara babetlerim bugün ayağıma olmadı o an ağlamak istedim. Babet giymeye bayılıyorum şimdi ayaklarım tombul tombul oldu hiç güzel durmuyor. Doğumdan sonra geçecek dimi buuu, bazıları geçmiyor bir numara büyük kalır diyolar 😭