Burcumm- Merhaba kızlar adetim üç gün gecikti.Ama kanda negatif çıktı neden olabilir sizce.Biraz daha gecikmesini mi beklemek gerekir gebelik için
Ffnur Burcumm- benmde oyle cnm 10haziranda olmam gerekirdi hala olmadm testlerde negatif kan testi yaptrmdm henuz perşembe yada cuma yaptrmayi dusunuyorum
eylulmihrasmom Burcumm- geç döllenme olabilir stres de yapmamaya çalışın. Stres de inanılmaz etkiliyor. Hakkınızda hayırlısı olsun gönlünüzce olsun her şey 🌸
Nsrn1 Burcumm- benim de 1 hafta gecikmem olmuştu ve negatif gelmişti kanda. O ay hamile değildim olabiliyor böyle gecikmeler
Burcumm- Ffnur benimde normalde 11 haziranda adet olmam gerekirdi.Gecikmenin ikinci günü erken gebelik testi negatif.Üçüncü kan verdim oda negatif.Sabırlı olup beklemek gerkeştor sanırım