Asafinannesi Aylakara26 ben gebelik öncesi sübyan muskası taşıyordum, 31 haftalığım hala taşıyorum, Doğumdan sonra bebeğime takacağım. bir de her akşam mutlaka ayetel kürsi okurum.
Maviii Aylakara26 üzerinde duayı bilmiyorum ama elini karnına koyup amanen resulu ve ayatel kursi şifa niyetine iyi geliyor diyorlar, sende yapabilirsin canım
denizefe ıkıncı kez anne olucam ınsalah uzerımde dua asımadım hıc ama hergun ayetel kursı okudu kendıme ve bebegıme defalarca
denizefe Aylakara26 elımı krnıma koyup okudum hep en bastan berı okuyunca seslı bı sure sonra bebek tepkı vermeye baslıyor ben okurken tekmelerdı hep elımı krnımda gezıdırırdım allahım sag saglım kucagımıza almayı nsp etsın