arassmom Kızlar dualarınıza ihtiyacım var 32 haftadayız nst de sancılar çıktı engellemeye yönelik tedavi başlandı hastanede yatış verildi 1 ay daha dayanmamız lazım bolca dua çok sevinirim ♥️
Nezii arassmom Endişelenme 1 hafta önce 34.haftada 100lere varan düzenli sancılarımo durdular. İlaç verdiler eve çıktık. İnşallah durdururlar
arassmom Nezii yaa benim de öyle şimdilik iyiyim ilaçlar iyi geldi inşallah etkisini devam ettirir çok teşekkür ederim