Merhaba kızlar. Doguma 20 gun gorunuyor. Bel bacak ve ayak kemigimde agrilar var. Ara ara da regli agrisi gibi giriyor. Kasilmalar zaten 2 aydir var, bu aralar cogaldi. Simdiye kadar cok cok enerjiktim ama aniden enerji kaybina ugradim. Yeyip icip yatmak istiyorum, duşa bile halim yok.🤭 Bunlar son hafta belirtileri mi? Yoksa dogum beklenenden daha mi yakin sizce?