Cemileyavuz01 Arkadaşlar Adana kıyafette dahil bildiğiniz hamilelik çekimi yapan fotoğrafçı varmı sutudyoda yapan
Sevgilibocuk Cemileyavuz01 benim de arkadasimin ablası kıyafet dahil çekimleri de gayet başarılı gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz Tülay Demirel 🤗
Bebisiannesi Cemileyavuz01 Fotoğrafçım Adana var daha önce yenidoğan ve 1 yaş çekimi yaptırmıştık beğenmiştim hamile çekimine gitmeyi düşünüyorum ama geç kaldım haftaya doğumun var ve kendimi kaldıramıyorum 😂
Sevgilibocuk Edakrc https://instagram.com/tulaydemirelfotografstudyosu?igshid=YmMyMTA2M2Y= Turkmenbasi bulvari belediye evleri kavsagindaki groseri üstü
Sevgilibocuk Cemileyavuz01 bı fikrim yok canım ben Ankara’da yım ama görüşüyoruz buraya geldiğinde hiç ücret konusunda konuşmadık
sherwoodTR Nehir__ce 30 ile 34.hafta arası öneriliyor. Sonrasında ödemler başlıyor el ayak yüz şişiyor o yüzden ben 31-32 gibi yaptırmayı düşünüyorum