Aysel999 Merhaba 6hafta 1gunuz qaz sancım cok oluyo korkuyorum cocuga bıwey yaprmı? Resmen cok kotu sancı verıyo
Mrvnehir Aysel999 hayır o bişey değilde bebeğe bi zararı yok korkma daha kötüsü var gece kocanla aynı odada uyumak daha zooorrrr en kötüsü bu bence ağlasam mı gülsem 🤣🤣🤣😭😭😭😭
Ece__ Aysel999 benim ilk 4 ay aşırı şişkinliğim ve gaz problemim olmuştu, bebeğe bir zararı yok korkmayın
Mucize92 Aysel999 ben 1 ay çektim gece yarıları ağlayarak kalkıyordum Laktossuz süt iç incir ye badem de gaz sancısını alıyor bacağını da dik sancın geldiğinde rahatlatıyor
Aysel999 Mrvnehir ewıme soyledım kusurma bakma oyle bıwey olursa dıye cocuk yapıyo ben deyılım kendımı qarantıye aldım oda bıwey yok kasılma sana nasıl rahatsa oyle ol dedı ya utanıyorum😂😂😂😂