Elifipeksevim benim kızım doğum pozisyonundaydı 37. Haftada makat gelişe döndü, doktorum çok hareket etme ki sancın falan gelmesin, yürüyüş falan yapma kendini yorma, bebeğin dönmesi için zaman tanıyalım dedi. 39+0a kadar bekledik ama dönmedi maalesef