Ebbruc Uzkalfatma her gebelik aynı olmuyo diyolar canım , kendini yorma doktorunla iletişim kurabiliyosan bi sor olur mu en kısa sürede
Deniz_destan_can Ebbruc Tamam canım öyle yapayım yarın doktoruma gideyim şuan iletişime geçemiyorum. Teşekkür ederim kızlar kendimi yalnız hissediyordum çok sağolun dua edin
Deniz_destan_can Uzkalfatma Allah razı olsun canım inşallah bebeğime bişey olmaz bir senedir deniyorduk rabbim hepimizinkini korusun
Uzkalfatma Deniz_destan_can amin inşallah canım benim rabbim sağ salim size kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏
Ezgiiss Her hamilelik aynı olmuyor canım. Benim de 10 gün sürem kanamam olmuştu 5. Haftamda , her kanama düşük belirtisi olmayabiliyor , bazen hormonların yükselmiyor mesela ama bence sabah geç kalmadan doktora görünmelisin
Uzkalfatma Deniz_destan_can bende kendimi çok yalnız hissediyorum canım arkadas olabiliriz istediğin zaman yazabilirsin haftalıklarimiz da aynı 🥰☺️yarın mutlaka banada haber ver çok merak ettim inşallah hayırlı haberler alırsın 🙏🙏
Ebbruc Deniz_destan_can yalnız hissetme kendini, burda çok güzel kalbi olan insanlar illaki var 😊 kendini de üzme inşallah herşey çok iyi olur
Deniz_destan_can Uzkalfatma tamam kuzum iletişimde olalım 💕 tabi ki çok isterim instagram dan ekle istersen Zeynep deliçakar profilim
Minikanne123 Uzkalfatma kanaman yoksa korkma canım kahverengi veya kormızı kanaman olursa doktora git mutlaka kasık ağrın içinde bol dinlen ayakların yukarda kalsın ve çok su iç rahim genişlediği için de kasık ağrısı olabiliyo kendini korkutma 🌸
Deniz_destan_can Kızlar gittim doktora 👶 bebeğimin durumu iyiymiş çok şükür bir sorun yokmuş 🌸Desteğiniz için teşekkür ederim