Merhaba kızlar 33+4 olduk oğlumla ama özellikle bir kaç gündür aşırı yoruluyorum bu zamana kadar hiç bilmedim 30 haftalıkken bin km yol gidip geldim düğüne gittim hala çalışıyorum öyle söyliyeyim ama şu bir kaç gündür bacaklarımdan sırtımdan karnımın ağrısından çıldırmak üzereyim erken doğum riskimiz yok ama doktora gitmeli miyim ya da başka yapabileceğim bir şey var mı akıl verin lütfen🙏🏻