Merhaba arkadaşlar…3.gebeliğim ilk iki gebeliğim de resmen muhteşem gebelikler geçirmişim bütün ezber bozuldu 8. Haftada kanamam oldu 4 gün hastanede yattım kanama durdu bebeğin sağlığı iyi çok şükür bugün tekrar pıhtı şeklinde kanama oldu doktora gittim çok dikkat edeceksin dedi bebeğin kalp atışlarını duydum ama çok korkuyorum benim gibi bu korkuyu yaşayan varmı tavsiyelerinize ihtiyacım var biraz yaşımda var 37 yaşındayım 20 ve 16 yaşlarında kızlarım var 🌺🌺