Bsraemr merhaba, 35. Haftada benim de nstde sancım çıktı hemde 100lere vuruyordu 1 cmde açıklığım vardı bebeğim doğum kanalındaydı. Bana da hep yatmamı söyledi doktorum 3 gün sonra sancıları hissetmeye başladım bir gün hastanede yattım, serumlar ciğer geliştirici vs derken 37de doğum yaptım