Tk3418 Merhabalar Meme reddi yapmayacak biberon tavsiye edebilirmisiniz. Oğlumda avent kullanmıştım. Baya alışıp,emmeyi bırakmıştı.tekrardan yaşamamak için bilgilerinize ihtiyacım var☺️
Deletedmom_7 Tk3418 gebe eğitimlerinde öyle bir biberonun olmadığını her biberonun meme reddine sebep olabileceğini söylediler. Kaşık biberon veya şırınga ile beslemeyi oneriyorlar.
Izm123 Tk3418 Bende avent kullandım ilk oğluma meme reddi yapmadı şimdide onu Alicam. Bebeklerle alakalı bendeki aventin anne memesiyle çok uyumlu olduğu söyleniyor
Nebyaa Tk3418 oglum 23 gunluk ilk zamanlar mama ile emziriyordum memeyi reddetme yolunda ilerliyordu agzini biberon ucu kadar aciyordu fark ettikten sonra iki üc defa kasikla verdim. Bu defa memeyi verince hemen tutmaya basladi. Memeye iyice alistigi icin gunde iki defa biberonla mama veriyoruz. Artik bi sorun olmayacagini düşünüyorum. Biberonumuz aventin. Yani bebek memeye tamamen alisana kadar kasikla verin donra biberona gecersiniz
Tk3418 Izm123 akışı fazlaydı ondan mı bilmiyorum.aventin plastik kolik biberonu onu düşünüyorum onun akışı azmış
Tk3418 Nebyaa kaşıkla korkuyorum nasıl yaparım bilmiyorum kaşık biberon akışları az olan varmış onu deniycem
Izm123 Tk3418 Normal yenidogan başlığını kullanmıştım ben normal karşıladı. Ama benim sütüm de fazlaydı ondan yadirgamamis olabilir