Ceycey54 Kızlar merhaba bugun dr um alttan muayene etti eve gelirken belimde aşırı ağrı vardı eve geldiğimde baktım lekelenmem olmuş. Sizlerde de oldu mu ve ne kadar zaman sonra doğumunuz gerçekleşti
Angel_ela1 Ceycey54 benim doktorum Çarı muayenesi yapmıyormuş ya doğum esnasında esner çatı dedi o zaman bakarız dedi sizce normal mi bilen cevaplayabilir mi
Esrapkdm Ceycey54 bizde 37 haftalık olduk tek başına kanamayla bence dogumun alakası yok benim 1 ay önce nişan geldi hala doguramadim
Tubayassogut49 Normal YA bende de oldu gecen hafta Altan muane oldum doktor deddı lekelenme olucak enduselenme
Ceycey54 Tubayassogut49 dr uma sordum normal dedi. Acaba nişandan sonra ne zaman doğum olcak onu merak ettim 😊
Ceycey54 Angel_ela1 bence normal değil 37-38 de illaki muayene ediyorlar. Benim ikinci hamileliğim olmasına rağmen muayene etti
Esrapkdm Angel_ela1 yani bilemiyorum bende hic bakilmadi ben dogum baslayinca gittigimde açılmaya sancıya göre hareket ettiler