Dibekli ben wee baby tırnak makası almıştım, hatta kızım tırnakları uzun doğunca 2. Gün fototerapiye gireceği için kendini çizmesin diye daha hastanedeyken kestim, ben memnunum işini görüyor zaten altı üstü bir tırnak makası. Burun aspiratörune gelince almadım 4 aydır hiçte ihtiyaç duymadım. Bir kere tek burnu tıkanır gibi oldu onada fizyolojik serum sıkıp kaldırınca zaten tum herşeyi akıtıyor.