Ozgee96 Buseyllzr canım ben arastırdım dedigin gibi renklerde gelende var bir doktoruna danış hafif yeşile dönük sümüksü bisey gibi
Buseyllzr Turkolog12 hastane bide uzak bana ya gidip geri donmeyiz inşallah bide eşimde izin aldı ertesi gün alamaz bidaha 🤦
Selindora Buseyllzr düzensiz sancım çıktı yatış vermek istedi doktor kabul etmedim suni verecek diye.😬Birkaç gün daha beklemek istedim.ctesi sabah yatış var.
BalliYanaginAnnesi_3108 Benim de gece 12 gibi nişanım geldi şeffaf kanlıydi ben ilk doğumum bilmediğim için doktoruma sordum doğum başlıyor olabilir dedi sonra gece belime ufak ufak ağrılar girdi ertesi gün 8 civarı doğum yaptım