Buseyllzr benimde seninki gibi geldi ebe bana nişan pembemsi kahverengi olur demişti. Doktoruma sordum . Olur mu öyle şey sarı , şeffaf sümüksü yapıda olanda nişandır. Herkesinki farklı olabilir.Seninki nişan ,Doğum için bir belirteç değil , bu haftanda gelmesi normal dedi. (40 bitti)Gerçektende 1 haftayı geçti hala doğum olmadı. Su gelmesi ve düzenli sancı tek baz alacağın şey dedi.