12siradanbiri Bugun adetimin 2.gunu ilk igneyi doktor yapti insallah guzel olur sonucu dua eder misiniz 🤲🌸sizler de durum ne😊🌸
Motherbabyy 12siradanbiri inşallah güzel haberler aşırısınız 🙏 bende hafta sonu adet olacağım 2.günü gideceğim öyle başlayacağım. İlk iğneyi doktor mu yapıyor ?
Mucizemibekliyorum_ 12siradanbiri kaçlık yapıyorsunuz benimde 7. Günüm Bide sizin hangi sorundan dolayı başladılar
12siradanbiri Mucizemibekliyorum_ 900 luk canim senin kaçlik, daha önce 2 kaybim var 2.kurtajdan sonra gebe kalamadım sebepsiz infertilife dedi doktor tedaviye başladım insallah guzel sonuclar aliriz
Ayisigi45 Mucizemibekliyorum_ benimde 8. . Cingun 75 yapiyorum bugun 17 mm ve 16 mm 3 tame yumurtam vardi cumartesi olucam asilamayi
Mucizemibekliyorum_ 12siradanbiri benimde 900 lük 5 gün 100 vuruldum 2 günde 200 vuruldum bakalım yarın kontrolümüz var
12siradanbiri Tcher123 100 luk vuruluyorum canim haftaya pazartesi kontrole gel dedi. neye göre ayarlaniyor acaba dozu.🤔 Yanında da folattro verdi vitamin, Sen vitamin vs kullanıyor musun. Insallah hepimiz guzel haberler aliriz🌸😊
Tcher123 12siradanbiri hayır canım sadece iğne verdi bana. Pco olduğu için düşük dozla başlayalım dedi
12siradanbiri Motherbabyy amin canim hepimiz guzel haberler alalim insallah🤲😊 bana ilk igneyi doktor yapti canim herkeste aynidir sanirim😊nasil yapacağımı anlatti sonra da igneyi yaptı.
Mucizemibekliyorum_ Ayisigi45 yaa bende 5 gün 100 lük vurdum sonra iki günde 200 vurduk galiba bize de cumartesi yapacak hakkımızda hayırlısı 😇