Kızlar merhaba umarım konuyu açabilmeyi başarmışımdır. Gebelikten önce de ciddi gastrit ve reflü sorunum vardı, bebek düşünmeye basladığımda bırakmıştım, nitekim suan 11 haftalığım ilk üç ayı nerdeyse atlattım sayılır ama bir Allah bir ben bilir nasıl atlattığımı. Normal dışı geğirme atakları sürekli yanmalar, patates bile yediğimde acı acı kusuyordum mide asitinden.. doktor 12 hafta dolsun başlarız ilaca dedi ama bir yanım hep şüpheli.. benim gibi mide koruyucu içip gebeliğini tamamlayan var mı, bu arada rennie yada gaviscon asla fayda etmiyor. O yanan yemek borum varya rennie içince sanki kolonya içmişim gibi daha da yanıyor…