Esraefllshn Dlrcem avent kullanıyorum canım çok memnunum fiyatı biraz pahalı ama gayet başarılı ürün bencr
Nihalee Ben dün Lansinoh aldım elektrikli. Aventle ikisi arasında kalmıştım ama avent gerçekten çok pahalıydı hem de yorumlarda falan lansinohu beğenen daha çoktu. İnşallah memnun kalırım
Busratye belgintirpan lansinohun masaj seçeneği var mı aventin varmış . Birde lansınohun huni yerleri diğerlerine göre daha sert fark ediliyor mu kullanırken kolaylık zorluk açısından diğer markalarınki daha pofidik
asoplavix Ebebek e gidip bir bayandan fikir aldım. Tabiki ilk Öner’im Avent olacak diye anlattı. Sonrasında kendi markamız baby&plus çok satıyoruz. Geri dönüşler de olumlu deyip makinayı anlattı. elektronik eşya biraz da kısmet işi -ve de daha uygun olmasından kaynaklı- baby plus siparişi verdim.
Dlrcem Bende bremet marka aldım. Hepsiburadada 109 tl düşmüştü. Yorumlara baktım biraz araştırdım kullanan herkeste memnundu. Çiftli değil tekli ama
dilanbartos Ben de Lansinoh alanlardanım. Viyana’da yaşıyorum. Normalde avent alacaktım biraz araştırdım ve buradaki annelere de sordum. Lansinoh almaya karar verdim.