sliya30 Bebişlere güzel astronot mont vs alabileceğimiz güzel bir site var mı kışlık ürünleri güzel olan 😍😍
zamaneannesi80 sliya30 bende takipte kalayım kasım ortası bizde 🙈😂 mağazalarda hep yazlık ve yeni doğan tulumlar var sadece netten araştıyorum bende özellikle astronot tulum çünkü evim hiç ısınmıyor 😏
Ozge sliya30 kışın lcw ve ebebekte güzel şeyler vardı ama şimdi yaz mevsiminde olduğumuz için bulamayabilirsiniz
iremcannn1907 sliya30 geçtiğimiz aralıkta doğum yaptım canım. Çoğunlukla e bebekten yaptım alışverişi hala da öyle. Çok memnunum. Evin sıcaksa çok kalın şeyler tercih etme. Benim evim aşırı sıcaktı bebeğim hiç kalın sevmezdi.
Peri-algan zamaneannesi80 benim de 29 kasım tahmini doğum ama sezeryan olacağı için ne olur bilmem kaç haftalıksınızA
zamaneannesi80 Peri-algan bende sezeyan düşünüyorum tüp bebek olduğu için 🙈 17. Haftaya yeni girdik siz kaç haftalıksınız
Peri-algan zamaneannesi80 Allah izin verirse erkek denildi canım ama detaylıya kadar kesin diyemem sağ Salim gelsinler de kızı erkeği farksız ikisi de benim
Cnsozdmr H&M de torba uyku tulumları var 2 Tog kalınlığında, indirimde olanların bedeni kalmamış ama ben onları takip ediyorum yakalarım elbet. Gündüz için de uzun tulum battaniye falan çok da sarmamak lazımmış zaten
ssunshinee Ylzrdm @Peri-algan Bizim de tahmini 29 Kasım ama sezaryen olacağı için daha erken olacak 🤗
Ylzrdm Peri-algan belli degil henuz cinsiyeti yarın gitcem doktora. Sezeryan mı normal dogummu olcak bilmiyorum ilk dogumum
nnnaaz Benim doğumum kasıma denk geliyor i. Trendyoldan şunu çok beğendim ama biraz fiyat yğksek tek sezon giyeceği bir şey. https://ty.gl/ftpel4xuj1 Birde daha uygun olan var ama Diğeri kadar beğendiğimi söyleyemem https://ty.gl/73r0b3uwvf