Zuhalsebu Sağ göğsümün altında kaburgamdaki batma ve ağrı hissi geçmiyor oturup canım çok acıyor diye ağlamama ramak kaldı. Doktora söylediğimde az ve sık ye dedi. Şuan karnım tok değil şiş bile değilim ama acıdan duramıyorum Var mı bi çaresi olan 🥺