Benimde tansiyonum çok düşük hep böyle 8-4 9-5 arası hep ebe çok korkmuştu ilk olctugun de hep öyle olduğunu söyledim dikkat etmemi yanim da hep tuzlu kraker bulundurmami söyledi ve ani hareketlerden kaçın dedi başını bile aniden cevirmemen gerekir dedi , tansiyonun düşük olduğu için ani hareket yaparsan basın doner düşersin yere diye