Zeynonun_annesi canım 3 gebeliğim 12 haftalık olduk ilk kızımı 2 yaşına kadar emzirdim.oglumu hala emziriyorum 19 aylık 1 aya keserim diye düşünüyorum.hep sütüm en baştan beri ikisineede çoktu sütüm hep yaradı çocuklarıma 1 yaşına kadarda nerdeyse sadece emzirdim.emzirmek onu ye bunu ye işi değilde tamamen istemekle alakalı tabiki beslenmene dikkat edip bol sıvı tüketmek şart vücut bunları istiyo ama en önemlisi de bebeğin emmesi ne kadar çok emerse o kadar çok süt doluyor o yuzden herkese tavsiyem koşulsuz emzirin sütüm yetiyo mu o bu su kimseyi dinlemeyin bol bol emzirin o zaman goruceksiniz sütleriniz tasacak bebeğiniz sütünüzü aşık olacak 🥰