Yabumi kombine risk biraz fazla çıktı ama burun kemiği falan her şeyi normaldi. Detaylı ultrasonu bekleyelim dedi doktor. Detaylı da bir problem yoktu ama insanın içinde hep acaba acaba oluyor. Benim gönlüm çok rahat ama bir şey olunca eşim hemen panikliyor. Fetal DNA düşündük sonra detaylı da yine normal olunca vazgeçtik. Test sana kesin soncuu vermiyor ki ya işte olabilir de olmayadabilir diyor. Gerçekten sonucu merak ediliyorsa fetal DNA yapılmalı. Annem 38 yaşında kardeşime hamile kaldı , ikili testi yüksek çıktı. Hemen DNA testi yaptırdı sonuç temiz geldi. Ama yine yaşadığımız korkuyu biz biliriz