Mom69 Adetime 11 gün var erken gebelik testi yaptım kasık ağrıyor diye belli olur mu gebelik bu kadar erken varsa bile
R_seda1 Mom69 yok canim olmuyo ben de pihtilasma oldugu icin surekli test yaptm ki biran once igneye baslaym diye. Adetten 3 gun once cok silik cikti
aynenkezoaynen Mom69 çok erken bencede erken gebelikte olsa yumurtanın önce döllenmesi lazım sonuç çıkması için o yüzden adete 5 gün kala erken için daha uygun bir zamanlama🌸
bhrey Mom69 bahar selam , benımde 9 gün var bende yapmak ıstıyrum ama zaten yumurta ıle sperm 72 saat ıcerınde dölleniyor tutunması falan derken bende kararsızım . Belirtilerin nedir
Mom69 bhrey çok sık idrara cikiyorum ve kaşık ağrım var eşimle diğer gebelikte rahim agzim genislemisti normalde kayganlasririci ile zor giriyor şuanda onlara gerek kalmadan yine açılmış rahim agzim
Euqenien Aynı belirtiler bende de var sık idrar kasık ağrısı yorgunluk 11 günüm var yaptım çıkmadı. 3 gün kala yapicam