dilarabltc Benimde düşük çıkmıştı tatlim doktor düşük olmasini sorun etme yeterki yüksek olmasin dedi hamilelikte çoğu şey değer düşük çıkıyor canim korkma benimde bir sürü degerim keratin t4 vs düşük çikiyor ama sen yinede doktoruna daniş😘