SevimlimX Hanımlar 34 haftaligim oturduğum yerde sıcak bişi oluyo ama.ne su var ne bişi anlam veremedim sizdede oldumu böyle bişi
Htc_snn SevimlimX bende 34 haftalığım ama sadece baskı hissediyorum sıcak basma yok baskı hissedince arada yanma oluyo o
SevimlimX Htc_snn bende de baskı yok ama bugün iki sefer alt tarafimda sıcak bişi hissettim ama kuru bişi yok hayırlısı bakalım daha haftamiz erken
Htc_snn SevimlimX bende tuhaf hissediyorum baskı çok yapıyo çıkcak gibi hissediyorum ama bişi yok çok şükür
SevimlimX Htc_snn hayırla kucağımiza alalim inşallah doğumu nasıl düşünüyorsun Ben bir sorun olmazsa normal düşünüyorum
Htc_snn SevimlimX bana ilk sezeryan dendi sonra normal de olabilir dediler şimdi ben çok kararsızım ve korkuyorum
ArasBulutun_annesi Bende 32 haftalığım öğleden beri bi baskı hissediyorum saniyelik oluyo ama cnm acıyo birden çıkacak gbi böyle devam ederse sabah gdcgm doktora