girl_boy_annesi Kızlar hamileliğimin başından beri bel ağrılarım var ama bu hafta çok fazla oldu sırtıma vuruyor azıcık yürüyim akşama kadar geçmiyor aynı durumda olan var mı
Ozge806 girl_boy_annesi sorma sorma aynı dert bende de var. İki adım atıyorum sanki belim kopuyor. Erkek çocukta bel ağrısı çok olur diyorlar. Benim de erkek. 21.haftamdayım belim kopuyor resmen :(
girl_boy_annesi SevimlimX ya benim ilk çocuğum da hiç böyle olmadı onu 2 sene önce doğurdum yaşlandım mı acaba
girl_boy_annesi Ozge806 ya onu bende duydum erkek bebekte bel ağrısı olduğunu ilk çocuğum da hiç bel ağrısı yaşamadığım İÇİN endişeleniyorum
SevimlimX girl_boy_annesi her çocuk farklıdır canım benimde çok belim agrirdi oyleki sabaha kadar uyutmadi ağrı 12 haftadan sonra doktorum magnezyum kalsiyum verdi kullanmaya başladım ağrılarım bitti şuan 34 haftaligim hala kullanıyorum ilacı sende 12 haftadan sonra doktoruna hatırlat benim kullandığım ilaç orijinal osteocare tavsiye ederim