Güzel anneler az önce doktordan geldim 37+5 bebeğimin kilosu 3800 gram acilden girdim dün gece sancılarım vardı çatı muanesi falan oldum doktorum normalde 41 haftaya kadar bekliyoruz ama senin bebeğin şu an çok kilolu o haftaya kadar daha çok kilo alır ben normal doğum olacağını söylemem dedi böyle kilolu bebek normal doğumla dünyaya getiren var mı olmadı sezeryan günü alicam kendi suyuyla doğum baslamazsa 41 haftaya kadar beklemicem