hilal_avsar1 Kızlar benim genetik olarak şekerim yüksek çıkıyor hep ama şeker teşhisi koyulmadı sadece dikkat etmem gerektiği söylendi şimdi de doktor bana şeker yüklemesi yaptır diyor durumu açıklamama rağmen azar yedim bir de ne yapmalıyım daha önce yaptırmayıp sorun yaşayan oldu mu
Saaki hilal_avsar1 benim şekerim olmadığı için şeker yüklemesi yaptırmadim bu sebepten dolayı 3 aylık şekerime baktırdı doktor normal çıktı … Sizin durumunuz farklı burada yaptır yada yaptırma diye fikir vermek yanlış olur
Ormanmeyveli hilal_avsar1 Zaten şeker rahatsızlığınız varsa düzenli ölçüm yapıp diyet vermeliydi çünkü yüklemeye gerek yok ki zaten yüksekmiş
Aysun09 hilal_avsar1 canım benim de şekerim yoktu ama yüklemeden sonra şekerim çıktı ve bir haftadır ölçüm yapıyorum pilav patates ya da tatlı yediğimde direkt şekerim fırlıyor teşhis koyulması açısından önemli ben yaptırmamış olsaydım dikkat etmeden her şeyden yemeye devam edecektim öğrendikten sonra daha kontrollü gidiyorum
Ece__ hilal_avsar1 ben yaptırmamıştım cihazla parmaktan ölçüm yapmıştım bir hafta. Değerlerim normal çıktı bir sıkıntı yaşamadım
Ormanmeyveli Saaki Aaa çok şaşırdım çünkü benimde 3 aylık şeker testim normal çıkmıştı ama yüklemede şekerim çıktı
Saaki Ormanmeyveli ben yükleme yaptırmak istemediğim için 3 aylık şekerime bakıldı normal çıkınca da tekrar yükleme yap denmedi
Aysun09 Ormanmeyveli hiçbir belirtim yoktu hatta her ay tahlil olduğumda doktor şekerin gayet iyi diyordu ama 24. Haftadan sonra şeker çıktı
-_Esra_- Doktorun seni azarlayamaz canım, Şekerin ya vardır ya yoktur sen dikkat et gibi bir mantık da yanlış Olcumlerinde kaç çıkıyor şekerin ? Doktorun önce açlık sonra tokluk şekeri alıp ona göre karar verseydi ya azarlayacagina.
hilal_avsar1 -_Esra_- ben daha önce evlenmeden önce şeker yüklemesi yaptırmıştım 123 çıkmıştı babam şeker hastası genetik olarak bende de yüksek çıkıyordu doktor dikkat etmezsem şeker hastası olacağımı söylemişti hamile kaldığımda bu yana da 106 falan çıkmıştı en son ama burdaki sorun şu ki her kontrolümde kan tahlili falan da yapmıyorlar şekerim son aylarda kaç bilmiyorum :(