Fatime07 bizde genetik hamilelik kusması. Hepimiz böyle geçirdik 6 aya kadar hap kullandım sonra azaltarak bıraktım. İlaç almasam beslenemezdim sağlıklı devam etmezdi. Onun dışında bi problem yoktu. Doktorum bazıları şanslı dır rahat geçirir sen şanssız kesimdensin demişti