İyi akşamlar hepinize,
Ben 3 yıl sonra aşılama ile gebe kaldım, gebeliğimin 15. Haftasına kadar bi sorun yoktu daha sonra kontrole gittiğimde bebeğin suyunun çok az olduğunu öğrendik ve hemen bir perinatoloğa gittik.
Perinatolog bebeğimin iki böbreğininde olmadığını söyledi, 1 hafta sonrası İçin üniversite hastanesine randevu oluşturdu. Gittiğimizde bebeğin kalbi durmuştu ve o gece 16+3 te doğum yaptım.
Böyle bi durum yaşayıp ardından sağlıklı bi gebelik geçiren var mı çok merak ediyorum.
Birde üniversite hastanesinde genetik test yaptıran var mı 5 hafta oldu otopsi raporu çıktı ama genetik hala yok 2 ayı bulur mu bilmiyorum🥺