Uyuyanguzel Kızlar gebelikte karnin üst tarafımı şişer benim üst karnim büyümeye başladı 18 haftalık hamileyim
tubasd Uyuyanguzel bende bugun ayni şeyi söylüyordum bebek göbek deliginin oralarda olmali ama ust tarafta şiş diye. muhtemelen altta buyudukce bagirsak iç organlar vs yukarı çıkıyor haliyle. bide gaz mide problemi varsa aksama doğru iyice şişiyordur
Zuhalsebu Uyuyanguzel belki iç karnınız dar ise ondan olabilir, kesin böyledir demiyorum ama😅 Belki mide probleminiz varsa mideniz de şişiyor olabilir bende reflü var benim hep midem şiş olur o yüzden🤷🏻♀️