Kızlar ben normalde özel hastaneye gidiyordum hiç devlet e gitmedim şimdiye kadar.ev aldık cok sıkıştık özelde doğuracak durum kalmadı kredilerden .devlet hastaneside korkutuyor acıkcası aradınızda devlet hastanesinde doğum yapan var mı?nasıl şartlar?